My Life so Beautiful...

Daisypath Anniversary tickers

17 Mac 2011

Ikan Bawal 3 Rasa...:-)


Khamis:17.3.2011

Konon nak ganti pose..lg 1 hari nak ganti.Tetiba je perut dan pinggang semacam jek rasa.Macam dah nak kibar bendera merah.Huhuhu...Balik dari opis,aku tumpangla Kak Nor (akak opis yg paling sporting)..aku minta dia tinggalkan aku kat Giant.

Aku ngan suami cari lauk basah untuk dibuat lauk makan malam ni.
  • Ikan bawal 2 ekor(RM 3.69 per ekor)..
  • Sotong putih sederhana besar 4 ekor(RM 7.68)..
  • Ikan selar kuning saiz kecik2..15 ekor (RM 4.89)
  • Lobak merah 1 peket (RM 1.99)
  • Tomato merah 2 bj (RM 0.94)
Itu je dalam kepala nak beli.Hehhe..x sabar nak try masak resepi yang aku copy dari majalah RASA milik Kak Nor..

Sebelum masak,aku ngan suami relaks2 jap.Pukul 6 petang,aku mula menjalankan tugas sebagai isteri di dapur.Memandangkan suami aku keluar main bola,x der la aku kelam kabut sangat nak memasak.Dan ini la hasilnya setelah ikan bawal yang aku beli tadi menjadi lauk kami pada malam tu.Dan pose aku terpaksa di cancelkan,huhuhu..terpaksa ditunda ke hari lain.Bendera merah dah berkibar2....:-(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan