My Life so Beautiful...

Daisypath Anniversary tickers

08 Mac 2011

Mini Zoo Kemaman




Memang dah lama aku tak masuk blog aku ni.Insyaallah tahun ni akan ku aktifkan kembali blog aku setelah hampir setahun menyepi.Jumaat (4/3/2011) aku ke Mini Zoo Kemaman dengan my husband.Takde ape yang nak dilakukan pada hujung minggu.Aku dah plan lama dah,cuma suami agak sibuk kebelakangan ini di pejabatnya.

Alhamdulillah,Allah mengizinkan kami berdua ke Zoo pada pagi itu.Kami bertolak hampir jam pukul 10 pg.Setelah 2 jam perjalanan,kami tiba di bandar Kemaman.Sempat suami ke kedai membeli nasi beriani buat hidangan di tengah hari nanti.Kami bukan hanya berdua,tetapi turut ditemani oleh kawan suami yang turut membawa isteri dan 2 orang anaknya.So,trip kami kali ni takde la sunyi sangat.Hehehe...

Adalah beberapa pic yang sempat suami aku amik sepanjang kami berada di Zoo.Bagi mereka yang tak pernah berkunjung ke Zoo Kemaman tu,kat sana macam2 binatang yang leh tengok.Antaranya Ikan Naga(besar nya mak oii),Ikan Kelah,Tapir,Ular Sawa Batik(mmg besar dan menggelikan aku),Harimau,Buaya,spesis monkey tapi x mcm monkey pun ...

2 ulasan:

  1. aQ g doh mini zoo or...tp dop jmpe la pulok kolam mandi or..

    BalasPadam
  2. ye ke..ade la kolam tu..napok sgt mu tu x hbs jln lg..g r plop

    BalasPadam