My Life so Beautiful...

Daisypath Anniversary tickers

18 Mac 2011

Tq untuk Gamogen...


GAMOGEN...namanya sebaik khasiatnya..

Alhamdulillah,setelah 2 bulan aku duk mkn supplement ni,Cyst di ovari kiriku telah hilang.Semuanya dengan keizinan Allah s.w.t.Sewaktu mula2 dpt tau yang aku ada Cyst,aku rasa mcm x percaya.Sbb sebelum ni dgr dr cerita org lain.

First scan,sbb aku sakit perut sebelah kiri.Aku ke klinik private,doc sahkan aku ada small Cyst di ovari kiri (3.2cm).

Aku cuba Gamogen slps tahu dpt Cyst,then masuk bulan kedua,aku cek lagi dgn doc di klinik yang sama.Cyst makin kecil dan mengecut (2.9cm).Perut dah x sakit mcm dulu.Habis satu botol,aku beli lagi Gamogen.Masuk bulan ketiga,aku scan lagi Alhamdulillah,puas doc scan siap tekan2 lagi perut sampai naik geli dan sakit aku dibuatnya.Doc ckp Cyst mmg dh x de..

Walaupun Gamogen ni agak mahal (RM128 sebotol),tp demi kesihatan aku mengalah.Disamping kita kene jaga makan dan selalu la berdoa pada Allah agar dikurniakan kesihatan yang baik.Untuk itu,aku akan terus makan Gamogen ni untuk baiki kesuburan jg.Selain itu aku perasan kulit di muka aku ni semakin elok dan kurang jerawat.Kadang aku kurang pakai krim kat muka,cm alas dengan bedak je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan